Servicii
ADMINISTRARE TEHNICA
Menţinerea în siguranţa a clădirii potrivit prevederilor legale, informarea preşedintelui și a comitetului cu privire la starea clădirii și a instalațiilor acesteia
Inspectarea proprietatii comune, de către administrator periodic în vederea identificarii si înlăturării defectelor apărute la instalatiile de folosinta comuna:
Procurarea materialelor necesare intretinerii si reparatiilor curente ale cladirii
Cautarea de oferte pentru servicii si materiale necesare lucrarilor de reparatie sau intretinere si prezentarea acestora presedintelui si/sau comitetului pentru luarea deciziei legate de executie/achizitie
Contactarea furnizorilor de servicii si materiale pentru realizarea lucrarilor/achizitiilor aprobate de presedinte/comitet
Supravegherea executarii lucrarilor realizate de terti si receptia acestora
La cererea comitetului, administratorul poate insoti comisia desemnata pentru verificarea periodica a apometrelor din imobil. Aceasta activitate este bine sa se faca anual sau bianual.
Preluarea de la proprietari a sesizărilor legate de defectarea instalațiilor aflate în partile comune ale imobilului.
CONTABILITATE
Calculul listei de intretinere
Intocmirea tuturor fiselor si registrelor cerute de legislatia in vigoare:
intocmirea fiselor de apartament
intocmirea registrului pentru diferite fonduri (rulment, reparatii, penalizari, etc.)
intocmirea fiselor pentru fiecare furnizor (RADET, APA NOVA, etc.)
intocmirea registrului - jurnal pentru incasari si plati
Depunerea bianuala a situației soldurilor elementelor de activ si pasiv la consiliul local
Servicii online:
vizualizare lista intretinere
vizualizare note de plata
vizualizare fisa de apartament
transmitere indecsi consumuri individuale (apa rece, apa calda, gaze, etc.)
CASIERIE
Incasarea cotelor de la proprietari
Plata facturilor emise de furnizori
Intocmirea registrului de casa
Mentinerea relatiei cu institutia bancara
Procesare plati online: cu cardul sau prin intermediul SelfPay, PayPoint sau Orange Money
RESURSE UMANE
Obtinerea informatiilor de acces la sistemul online al ITM in cazul in care aceste informatii lipsesc.Intocmirea dosarului personal pentru persoanele ce urmeaza a fi angajate de catre asociatie.
Tinerea evidentei in sistem electronic a contractelor angajatilor (ReviSal) si transmiterea catre ITM
Calculul statelor de plata pentru salariati
Intocmirea ordinelor de plata/foilor de varsamant catre bugetul de stat
Intocmirea si depunerea online a declartiilor lunar/anual (112, 205)